נתניהו במסר לחמאס: "לא נהסס לפעול גם בתקופת בחירות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו במסר לחמאס: "לא נהסס לפעול גם בתקופת בחירות"

    במהלך ישיבת הממשלה שיגר מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו להנהגה האיראנית: "נמשיך לפעול נגד איראן בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להבטיח את ביטחון ישראל" | על החללית הישראלית הראשונה: "ראיתי עכשיו למטה את דגם החללית "בראשית" שתשוגר לירח ואני מקווה שגם ננחית אותה בירח"

    ישיבת הממשלה צילום: פלאש 90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת הממשלה השבועית שהתקיימה היום (ראשון) התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו למתיחות מול עזה והמכשול העילי שנבנה בימים האחרונים, האיום האיראני עם הצגת טיל שיוט חדש מתוצרת איראן, דירוג האשראי והחללית הישראלית הראשונה.

    עזה: "בסוף השבוע התחלנו בהקמת המכשול העילי בגבול עזה. המכשול ימנע חדירת טרוריסטים מעזה לשטחנו מעל לפני הקרקע. לצד זה, אני מבקש להבהיר – אם בעזה לא ישמרו על השקט, נדע לקבל החלטות גם בתקופת בחירות ולא נהסס לפעול".

    רה״מ שיגר מסר להנהגה האיראנית: "באיראן מציינים היום 40 שנה למהפכה האסלאמית ומנסים להתהדר בטיל חדש. איראן מצהירה בגלוי על כוונתה להשמיד את מדינת ישראל.

    יש לי מסר ברור לרודנים בטהרן – אנחנו יודעים מה אתם עושים ואנחנו יודעים איפה אתם עושים זאת. נמשיך לפעול נגד איראן בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להבטיח את ביטחון ישראל ולהבטיח את עתיד ישראל".

    על אישרור דירוג האשראי של ישראל: "בוודאי שמתם לב על עוד הישג לכלכלה הישראלית. חברת S&P אישררה את דירוג האשראי הגבוה של ישראל. הדירוג הקודם היה זמני, ועכשיו החברה הפכה אותו לקבוע. זו הבעת אמון חזקה מאוד במדיניות הכלכלית שאנחנו מובילים בשנים האחרונות שהובילה לצמיחה חסרת תקדים של המשק הישראלי".

    על שיגור הצפוי של החללית הישראלית הראשונה לירח: "השבוע אנחנו מציינים את שבוע החלל הבינלאומי. ראיתי עכשיו למטה את דגם החללית "בראשית" שתשוגר לירח ואני מקווה שגם ננחית אותה בירח – זו תהיה כמובן גאווה ישראלית גדולה מאד.

    הפרויקט שם את ישראל בשורה אחת עם מעצמות העולם. אזרחי ישראל וכולנו יכולים להיות גאים. אנחנו הופכים את ישראל לכח עולמי עולה, תרתי משמע".



    0 תגובות